Monday, February 21, 2011

من اگه مهدی فداکار شیرکده زنجنده بیمار جنسی سکسی پا به پای ابرها بودم

خجالت نداره که ، من اگه مهدی فداکار شیرکده زنجنده سکسی پا به پای ابرها بودم ، راستی میگفتم سر ماجرای زنم چه اتفاقی افتاد.
من اگه مهدی فداکار شیرکده زنجنده سکسی پا به پای ابرها بودم برای ریدن تو دهن پسرم بیشتر وقت میذاشتم!!
من اگه مهدی فداکار شیرکده زنجنده سکسی پا به پای ابرها بودم خر میشدم!
من اگه مهدی فداکار شیرکده زنجنده سکسی پا به پای ابرها بودم اصلا چوب نداشتم که بکنم توی کونم...
من اگه مهدی فداکار شیرکده زنجنده سکسی پا به پای ابرها بودم به همه‏ی نوار بهداشتی ها بالدار می‏دادم!

من اگه مهدی فداکار شیرکده زنجنده سکسی پا به پای ابرها بودم پدرم جای این‌ که کشتی بسازه ، زیردریایی میساخت .
من اگه مهدی فداکار شیرکده زنجنده سکسی پا به پای ابرها بودم نیمه گمشده هیچ کسی گمشده نبود..!
من اگه مهدی فداکار شیرکده زنجنده سکسی پا به پای ابرها بودم، براي نشون دادن عدالتم، يك روز درميون جای دخترم و زنم رو با هم عوض می كردم تا ديگه پشت سرم اينقدر حرف و حديث نباشه!
من اگه مهدی فداکار شیرکده زنجنده سکسی پا به پای ابرها بودم، به اولین نفری که نون بربری رو اختراع کرد، جایزه میدادم!
من اگه مهدی فداکار شیرکده زنجنده سکسی پا به پای ابرها بودم، باز هم عمرا می‌تونستم پنج میلیون پول بدزدم. من اگه,مهدی فداکار,مهدي فداکار,فروش,سگ,زنجنده,شیانلو,کاندوم,کاندم,ژرمن شپرد,جرمن شپرد,

No comments:

Post a Comment